Štampaj

Putnici hvale službenicu ŽPCG-a Dejanu Baošić

Brojni naši putnici osjetili su potrebu da nam se jave telefonom ili e-mailom kako bi izrazili zadovoljstvo ažurnošću i predanošću poslu naše saradnice Dejane Baošić. Dejana je u Sektoru za međunarodni prevoz putnika ŽPCG-a zadužena za rezervacije karata u ponudi “Beograd special”. Naš putnik Boris Pejović impresioniran je činjenicom da mu je na upit za rezervaciju karte Dejana odgovorila u neradno vrijeme tokom majskih praznika. Prenosimo ovdje tekst njegove poruke upravi ŽPCG-a:

“Želim da izrazim svoje veliko divljenje radu vaše službenice Dejane Baošić, koja me je oduševila poslovnošću, odgovornim i kvalitetnim pristupom svojim radnim obavezama.

Naravno, sve pohvale zbog akcije "Beograd special”, ali posebnu pohvalu zaslužujete zbog modernog, inovativnog i ažurnog pristupa putnicima, a koji do sada nije bio praksa, makar ne u ovom obimu.

Naravno, to ne bi bilo moguće bez službenika poput Dejane.

Posebno raduje činjenica da u neradnom, prazničnom danu, tokom kasnih popodnevnih časova dobijam dva e-maila i SMS poruku o rezervaciji, svega par sati od slanja e-maila.U jutarnjim satima, za dodatna pitanja, takođe u prazničnom danu, dobio sam odgovor u roku od 15 minuta.

Nadam se da će Željeznica Crne Gore ubuduće imati još ovako kvalitetnih kadrovskih rešenja u komunikaciji sa putnicima.”

×