Štampaj
OBJAVLJENO: 02.12.2015

Željeznički prevoz Crne Gore AD dobitnik ,,Oskara kvaliteta“

Željeznički prevoz Crne Gore AD–Podgorica dobitnik je visokog prestižnog priznanja ,,Oskar kvaliteta“ za 2015. godinu. Oskar dodjeljuju ,,Fondacija za kulturu kvaliteta i izvrsnost“ Privredne komore Srbije i časopis ,,Kvalitet i izvrsnost“.

,,Oskar kvaliteta“ kao nagradu za poslovnu uspješnost i izvrsnost na teritorji prethodne zajedničke države dodijeljivano je prije više od 20 godina. Tada, Željeznica Crne Gore nije imala sistem menadžmenta kvalitetom. Zapravo, Željeznica Crne Gore uvela je sistem menadžmenta kvalitetom 2006. godine i iste godine sertifikovana po standardima ISO 9001:2000. Željeznički prevoz Crne Gore AD je po drugi put dobirtnik ovog izuzetno visokog priznanja (prvi put 2013. godine, kada je i počelo dodjeljivanje kompanijama van Srbije).

Ovo Društvo je jedino nastavilo sa uvođenjem integrisanih sistema menadžmenta kvalitetom po standardima ISO9001:2001; 14001:2004; 14001:2007 i ISO IEC 2701:2005 godine.

×